Tuesday 3 October 2017

Fpi Forex Ea


Jeg er veldig ny på MQL4, men har lurt på muligheten for en triangulær arbitrage EA for en stund. Her er koden, takket være Codersguru, for en brøkdel av produktoscillator jeg merker at dette bruker MODECLOSE for hvert par, kan dette bli brukt til live tick data Som jeg antar at nært data ikke vil være pålitelige for trekantet arbitrage, kan noen bekrefte dette. Det ville være flott hvis noen kunne gjøre dette åpne sikringen, dvs. kjøpe EURUSD, kjøp USDJPY, selg EURJPY samtidig når 1 0003 FPI 0 9997 , og bytt nær eller åpen når motsatt ekstreme er nådd. Grunnet fortjenesten vil være liten, og de ovennevnte parametrene kan ikke være bred nok, men jeg vil gjerne sende test dette systemet uansett, da det kan være valutakurser bare GRATIS LUNCH. Det er fortsatt mye å lære Michal gjemt gullet på noen steder, for vennene skal se etter det. En viktig feil som du gjør, bruker MODECLOSE du mister det som skjer i den valgte perioden. Pluss at bare en ring ikke er nok. En viktig feil som du gjør det, bruker MODECLOSE. Jeg hadde allerede forstått dette hvis du refererer til toppen av det opprinnelige innlegget. Mitt spørsmål var hvordan du skal rette opp problemet, vær så snill å være klar over at jeg vet 0 om programmering, se også jeg har prøvd samme indikator med ulike trios , men kan ikke kapitalisere til det ovennevnte problemet er løst. Ikke gjør en indikator. Legg i stedet et skript som løper kontinuerlig og skriv ut når FPI kommer ut av det vanlige området. Et råd mot dette systemet testet jeg noe som dette for noen tid siden og la merke til Følgende Når det er sterke hopp i en av valutaene, like etter nyhetsrapporter, går to av parene veldig fort. Det betyr ofte at det er en sjanse på en hekk. Men når du automatisk sender ordrer, vil du se at det bare er en av ordrene er akseptert til den prisen du ønsker, og den andre er ikke godkjent, og den som ble akseptert, vil være den tapende. Jeg har ikke noe bedre på dette. Det er sant at de aksepteres med slippe, Jeg im konfronterer problemet når en av dem ikke er akseptert i det hele tatt, selv om jeg får gjennomføring i løpet av en stund. For jeg 0i NoOfContractsi WriteLn Sendingsordre OrderType2Str Ops i DoubleToStr Mange jeg, 2 Kontrakter jeg GLE ERRTRADECONTEXTBUSY mens Gle ERRTRADECONTEXTBUSY GLE ERRREQUOTE hvis GLE ERRREQUOTE Refresh rates hvis Ops jeg OPBUY Priser i MarketInfo Kontrakter jeg, MODEASK ellers Priser i MarketInfo Kontrakter jeg, MODEBID OrderSend Kontrakter jeg, Ops jeg, mye jeg, Priser jeg, AdmittedSlippage, 0,0, comm, AccountMagic, 0, CLRNONE Gle GetLastError hvis Gle ERRNOCONNECTION hvis jeg 0 GLE ERRTRADECONTEXTBUSY annet bryter hvis Gle ERRNOCONNECTION brytes hvis Gle 0 feil True. Jeg har et lignende problem å lukke dem også Uansett spiller megleren enda en viktigere rolle enn selve strategien. Det oppsto en feil under behandlingen av dette direktivet. Det oppsto en feil under behandlingen av dette direktivet. En feil oppstod under behandling av dette direktivet. Det oppsto en feil under behandlingen av dette direktivet. Det oppstod en feil under behandlingen av dette direktivet. Velkommen til Gratis MetaTrader 4-filer - Ekspertrådgivere, Indikatorer, Scripts. MetaTrader Eksperter Indikatorer Yahoo-gruppearkiv MTE I. GROUP ARCHIVE. Need help med noe aspekt av MetaTrader How-to - Hvordan gjøre mange ting i MT4. Andre systemer og utgivere vil du finne interessant 4HrSundayWeekly - En gang i uken handel basert på åpningen 4 timer BacktestTrader - VisualBasic app for å la deg åpne og lukke handler med back tester BollTrade - Bollinger Band handler Korrelasjon - Neural korrelasjon handelssystem Divergens - Divergenshandel diskusjon, opplæring og kode DLL-fil io - Les og skriv filer utenfor MT-mappen Felix Irniger - Felix Irniger s system Gmail DLL - Send epost varsler gjennom Gmail Jakes 1000 Dollar EA - Keltner, Wattah og Guds Gave PerkyScalp - Perky s scalper Peter Henry - Prosent Bollinger og JMA PlumCrazy - PlumCra Zy, Spikes Martingale fra helvete, Stoch Scalper og mer Stub code - Nyttig kode som lar deg legge til prosedyrer enkelt. SuperRSI og RSI R2 - EA basert på en 2-årig RSI Swiss Ephemeries - Astro trading ideer TradeDuplicatorBeta - Trade copier fra Windows programmer - Windows-baserte handelsverktøy SuperRSI og RSI R2 - EA basert på en 2-årig RSI. For å bruke dette nettstedet må du godta vilkårene våre og VILKÅR. FPI-prediktiv pris. Få hjelp med denne FPI-indikatoren. Jeg har denne FPI-indikatoren som antas å beregne forskjellen mellom 3 valutapar og deretter fortelle om det er mulig å arbitrage mellom. Problemet er at hvis du setter indikatoren på hver av de 3 valutaparene seperatley får du forskjellige verdier, de er ikke det samme selv om indikatoren selv skal ha de samme verdiene i hvert av de tre diagrammene. Kan noen hjelpe meg please. i har denne FPI-indikatoren som er suppoesed å beregne forskjellen mellom 3 valutapar og deretter fortelle om det er mulig å arbitrage mellom. Problemet er at hvis du setter indikatoren på hver av de tre valutaparene separat, får du forskjellige verdier, de er ikke det samme selv om indikatoren selv skal ha samme verdier i hver av de tre diagrammene. kan noen hjelpe meg, vennligst. sorry glemte indikatoren. Jeg har lest FPI-tråder med stor interesse og installert EA i Expert s-mappen på et EUR 1h ark IB FX Det jeg får er smiley og samspill, men ingen treff og andre opplysninger. Gjer jeg noe galt eller har det å gjøre med at det er weekend s off. Jeg vil sterkt sette pris på et hint om hvordan du installerer FPI riktig. Takk på forhånd. Gratulerer fra Jamaica. richest Jeg har også det samme problemet Indikatoren vant t oppdatert i linje med prisendringen, men i stedet når diagrammet der indikatoren er vedlagt endres, og det gjør indikatoren Kan noen hjelpe så at indikatoren vil Endres kontinuerlig i takt med prisendringen, men ikke drevet av diagrammet der indikatoren er festet. I stedet for en indikator har noen forsøkt å lage en EA med visuelle objekter. EA kan kodes med en stundsløyfe og en søvnfunksjon På denne måten info kan oppdateres hver x millisekunder Dette vil lindre problemet med å ha en indikator bare oppdatering når diagrammet ticks. Annoying liten ulempe jeg har funnet med indicators. I bare ferdig med å skrive FPI men teste det vi ca n neste uke. Så vennligst vent til mandag. richest Jeg har også det samme problemet Indikatoren vant t oppdatert i linje med prisendringen, men i stedet når diagrammet der indikatoren er vedlagt endres og det gjør indikatoren Kan noen hjelpe slik at indikatoren vil kontinuerlig endres inline med prisendringen, men ikke drevet av diagrammet der indikatoren er festet til. Jeg har nettopp ferdig med å skrive FPI, men test det vi kan neste uke. Så vent til mandag. Takk, Igor, kan ikke vente til mandag kommer. Min versjon av FPI er ready. it fungerer som en sjarm, en million takk til deg bro. Igorad, det virket som at indi fortsatt sakker når prisen flyttes flere ganger på ett sekund Er dette vanlig. Kan ikke kjøre EA. Sorry , Jeg er en ny forex-aktør jeg kan ikke kjøre EA på min FXOPEN Real Account Demo-konto kan kjøre Hvordan sette inn, hjelp meg, vær så snill.

No comments:

Post a Comment