Wednesday 18 October 2017

Sving Handel Power Strategier Til Cut Risiko Og Løft Profitt Nedlasting


Swing Trading Power Strategies for å redusere risikoen og øke fortjenesten. Denne viktige veiledningen til en handelsstrategi gir et levedyktig og lønnsomt alternativ til både day trading og buy-and-hold-mentaliteten. Swing Trading presenterer metodene som tillater travle folk å holde posisjoner i så lang tid som en uke til en måned, og deretter avslutte med en kjekk gevinst. Hvor daghandlere utfører mange handler for nikkel og dimer, tar svinghandlerne større posisjoner og gjør få trekk for mer vesentlig avkastning. Denne ressursen fokuserer på hvordan du kan oppnå suksess og høste fordelene ved denne unike og lønnsomme handelsmetoden Du finner trinnvis veiledning og verdifulle tips om gratis online-verktøy du kan bruke til å bruke swing trading-metoden og øke porteføljen din betraktelig. Bestil din kopi i dag. Søker Book Reviews. Customer Anmeldelser. Med amazonfan 24. september 2016. Jeg leste boken, men hadde et lys gå i hodet mitt på et tidspunkt senere i mitt liv flyttet jeg alle pengene mine til Vanguard bredbaserte indeksfond noen år tilbake og bare la midlene sitte Lave avgifter, ingen megler å betale og liten risiko jeg bestemte meg for å gjøre Swing Trading fordi det er så vanskelig å slå markedet konsekvent at det ikke er verdt alle hodepine og tid jeg trengte flere millioner i disse indeksfondene nå, så jeg er glad med beslutningen. Var denne anmeldelsen nyttig for deg. Hvis du elsket Market Wizards, vil du like intervjuene og diskusjonen i denne boken. Med Mike Victor den 14. november 2013.I ha et mykt sted for bøker som dette, sier jeg alltid om jeg kan hente en eller to nye ideer fra hver slik bok, det er vel verdt kjøpet, eller om det styrker min nåværende handelsmetode jeg likte forfatterens uttømmende backtesting heller enn bare presentere noen ideer uten empirisk støtte Dette er virkelig en Market Wizards Lite, en serie intervjuer som brukes som å hoppe av poeng for dypere diskusjon og analyse. Jon Markman fra MSN Money gjør en fin jobb med å vise hvordan MSN-plattformen kan hjelpe til med å setteideer i boken som skal brukes, noe jeg synes er veldig praktisk og berikende på flere nivåer. Var denne anmeldelsen nyttig for deg. Title er misvisende. Med Steven Phillips 11. september 2004.Denne boken vil ikke lære å bli en svinghandler eller forbedre dine svinghandelsferdigheter Av alle bøkene om handel jeg har sett, er det bare en som virkelig adresserer svinghandel fra et markedsperspektiv - WD Gann - En skatt gjenoppdaget WDGATR, av Robert Krause Selv om prisen på WDGATR vises for å være høy 170, er metoden lyden. Etter min mening er WDGATR priset vesentlig under sin sanne verdi. Markmans arbeid er overpriset på en krone. 10 personer fant dette nyttig.

No comments:

Post a Comment