Tuesday 24 October 2017

Trend Følgende Trading Strategier In Råvare Futures Pdf


Trend-etter handelsstrategier i råvareterminaler En re-examination. Andrew C Szakmary a. Subhash C Sharma ca Finansdepartementet, Robins School of Business, University of Richmond, Richmond, VA 23173, USA. b Institutt for økonomi og finans, skole Business, Alabama AM University, Normal, AL 35762, USA. c Institutt for økonomi, Southern Illinois University i Carbondale, Carbondale, IL 62901, USA. Mottatt 20. februar 2008 Godkjent 7. august 2009 Tilgjengelig online 11. august 2009.Denne undersøkelsen undersøker utførelse av trend-trading strategier i råvare futures markeder ved hjelp av et månedlig datasett som spenner over 48 år og 28 markeder Vi finner at alle parametreringer av dobbeltflytende gjennomsnittlig crossover og kanalstrategier som vi implementerer gir positiv positiv gjennomsnittlig avkastning etter transaksjonskostnader i det minste 22 av de 28 markedene Når vi samler resultatene våre på tvers av markeder, viser vi at alle handelsreglene tjener enormt betydelig positiv avkastning som hersker over de fleste delperiodene av dataene også Disse resultatene er robuste med hensyn til settet av varer som handelsreglene implementeres med, distribusjonsforutsetninger, datautvinningsjusteringer og transaksjonskostnader, og bidrar til å løse divergerende bevis i den eksisterende litteraturen om momentumets ytelse og rene trend-følgende strategier som ellers er vanskelig å forklare. Jel classification. Trading rulesmodity futures. Trend-Følgende Trading Strategies in Commodity Futures En Re-Examination Digest Sammendrag. Forfatterne undersøker lønnsomheten av trenden følgende og momentum strategier i råvare futures markeder De tester flere variasjoner av disse strategiene, inkludert tverrsnittsmoment, en dobbeltflytende gjennomsnittlig crossover-regel og en kanalregel. De finner en betydelig positiv avkastning og viser at resultatene også er robuste for distribusjonsforutsetninger, datautvinningsjusteringer og transaksjonskostnader . Forfatterne undersøker tre variasjoner av momentum strateg den første er en tverrsnittsformulering som er vanlig i egenkapitallitteraturen Ved utgangen av hver kalendermåned rangerer de alle varer på grunnlag av deres respektive totale avkastning over formasjonsperioder, som er 1, 2, 3, 6 , 9 og 12 måneder De tar deretter lange stillinger i topp tredje, korte posisjoner i bunnen tredje og ingen posisjon i midten tredje. Den neste strategien er en eksplisitt momentstrategi basert på et dobbeltgjørende gjennomsnittlig crossover DMAC i hver vare uavhengig Kortsiktig glidende gjennomsnitt er enten 1 eller 2 måneder, og det langsiktige glidende gjennomsnittet er enten 6 eller 12 måneder. De vurderer også et nøytralt bånd hvor ingen posisjon tas når de bevegelige gjennomsnitt er innenfor et bånd på 5 prosent av hverandre Den endelige strategien er kanalregelen En lang posisjon er tatt hvis verdien av varen overstiger de maksimale månedsverdiene i måneden de siste n månedene, og en kort posisjon tas hvis den siste verdien er mindre enn den minimum t Han har en slutten av månedsverdien i løpet av de siste n månedene. Flere parametere vurderes for laglengden, inkludert 3, 4, 5, 6, 9 og 12 måneder. Dataene er hentet fra databasen for vareforskningsbureauer, hvorav Forfatterne er i stand til å trekke ut daglige priser for 28 futuresmarkeder. For analysens formål bruker forfatterne alltid den nærliggende kontrakten og ruller på den siste dagen i måneden før kontrakten utløper. Dataene aggregeres deretter i en månedlig serie for analyse De valgte futuresmarkedene representerer et bredt tverrsnitt av markeder for landbruksprodukter, industrielle, edle metaller og energi futures og spesifikt ekskluderer valutaterminer og andre finansielle futures. Forfatterne bruker også testene til handel med Goldman Sachs Commodity Index GSCI futures Ved å bruke volum data, er de også i stand til å undersøke avkastning for en delmengde som utelukker de otte råvarene med lavest samlede handelsvolum. For å beregne avkastning, implementerer forfatterne handler etter tildeling av et liknende notisjonsbeløp til hver vare i investeringsuniverset for hver parameterkombinasjon av hver av de tre strategiene. Returnerer rapporteres for hele prøven av juli 1959 desember 2007 og for delprøver av 1958 1971, 1972 1983, 1984 1995 og 1996 2007 For hele prøven viser alle resultatene seg å være signifikant positivt på 1 prosent nivå ved bruk av Newey West standardfeil. Den samlede unlevered gjennomsnittlige meravkastningen varierer fra 0 33 prosent til 0 49 prosent per måned, med Sharpe-tall i området fra 0 42 til 0 64 Ved å bryte ned dataene i delprøver, oppdager forfatterne at de tre første undersamlingsresultatene generelt er sammenlignbare med hele perioden. For perioden 1996 2007 er sammenligningen svakere, med DMAC - og kanalstrategiene som viser statistisk signifikant positiv avkastning for tre av seks kanalstrategier og fem av seks DMAC-parametreringer sammenlignet med ingen vesentlig avkastning på 5 prosent-nivået for r tverrsnittet momentum strategier. Når begrensning av analysen til de mest flytende råvarene, rapporterer forfatterne lignende resultater, selv om avkastningen er litt lavere. Bruk av strategiene til GSCI-futures gir imidlertid blandede resultater, og forfatterne påpeker at Årsaken er at momentum generelt antas å være en sikkerhetsspesifikk snarere enn en markedsomfattende effekt. Forfatterne utfører robusthetstester ved å bruke bootstrapsimuleringer for å adressere normalitetsforutsetningen for Newey West-t-statistikken de brukte. Ved å bruke strategiene til oppstartede historier og som viser at den beste strategien overgår alle strategiene som brukes til oppstartede historier, viser de at resultatet ikke er forklart av data snooping. De bruker også en Bonferroni-korreksjon, og igjen finner de at de beste strategiene fortsatt er veldig signifikante. Til slutt, Forfatterne viser at resultatene er robuste til mer pessimistiske antagelser om transaksjonskostnader. Overallt, th e forfattere demonstrerer effekten av trend - og momentumstrategier i råvaremarkedene. De demonstrerer at disse resultatene er robuste til handelsregelformulering, distribusjonsforutsetninger, data-miningjusteringer og transaksjonskostnader. Opprinnelige forfatterinformasjon. Andret C Szakmary er på Robins School av Business, University of Richmond. Users som leser denne artikkelen også read. Trading System Rules. Core Trend Følgende Rules. There er ikke mange forskjellige måter som trenden følgende kan gjøres De mindre tweaksene kan ha positive resultater, men effekten er vanligvis svært liten Hvis du bruker for mye tid på å se på mindre variasjoner av oppføringsregler, risikerer du å savne viktige deler. Sannheten er at de fleste trender som følger systemreglene gjør det samme. De viser svært like resultater bare fordi de forsøker å oppnå det samme Av Alt i alt, lek med detaljerte regler. Bare sørg for at du gjør det etter at du har forsøkt den grunnleggende strategien. Forstå hvor verdi kommer fra først og du vil innse hvor lite inntaksreglene virkelig betyr. Verdien i profesjonell trening følgende strategier kommer fra diversifisering Reglene som presenteres her er gode nok til å oppnå resultater i tråd med den store trenden etter futures hedge funds. Regler som er mer komplekse, hjelper ikke din opptreden. Den vanligste amatørfeilen er å tilbringe hele tiden å tilpasse inn - og utgangsregler og ikke nok å analysere posisjonstørrelsen og investeringsuniverset. De enkle reglene som presenteres her, er gode nok til å replikere ytelsen til mange store navn trend etter hedgefond med høy presisjon og korrelasjon I boken beskriver jeg flere måter dette kan forbedres ytterligere og forbedres ved Gjør ingen feil, selv om handelssystemreglene er den minst viktige delen av trenden din etter handelsstrategi. Noen markeder er iboende mer volatile enn andre For å gi hver posisjon en like sjanse til å påvirke bunnlinjen, må posisjonene være la rger for mindre volatile markeder Dette kan oppnås på mange forskjellige måter Min kjernestrategi bruker gjennomsnittlig True Range ATR for dette formål ATR måler gjennomsnittlig daglig prisbevegelse på et marked Dette kan tjene som en proxy for volatilitet Angi et mål ønsket daglig påvirkning per posisjon Da beregne hvor mange kontrakter du trenger å handle for å oppnå det som er basert på ATR. Dette forutsetter naturlig at volatiliteten forblir omtrent det samme. Dette er ikke alltid tilfelle. Det er en tilnærming og som sådan gjør det jobben. For kjernestrategien på dette nettside Jeg bruker en ønsket daglig innvirkning på 20 basispoeng. Lange stillinger kan bare åpnes dersom 50-dagers glidende gjennomsnitt er over 100 dagers glidende gjennomsnitt og omvendt Dette er for å sikre at vi ikke setter handler mot dominerende trend Det reduserer antall bransjer og reduserer risikoen for å bli fanget i whipsaw markets. Skriv lange stillinger på en ny 50-dagers høy vice versa for shorts. Gå med breakout og ri trenden Nei ting annet Signaler genereres på daglige avsluttende data og handelen tatt på åpent neste dag. Slippage er selvfølgelig godtatt, så vel som trading costs. Exit på tre gjennomsnittlige sanne rekkevidde beveger seg mot posisjonen fra topplesingen Derav har vi en teoretisk tap på 60 basispoeng Ingen intradagstopp brukes, så det er nødvendig med nær tre ATR-enheter for å stoppe utløses den følgende dagen. Det kan være selvmordstanker å følge et trend-system på et enkelt marked eller bare noen få forskjellige markeder. lange perioder, til og med år, der det ikke er noen trender i et gitt marked eller aktivaklasse. Hovedtanken er å handle mange markeder som dekker alle aktivaklasser samtidig. Hvis du ikke klarer det, vil denne strategien bare ikke fungere. Investeringsuniverset du valgte, vil ha mye større innflytelse enn å finjustere kjøp og salg av regler. Velg så klokt Du bør velge et bredt sett av markeder og unngå for høy konsentrasjon i en enkelt sektor. I det lange løp er en sunn balanse mellom alle de store markedssektorer gir de beste resultatene. Du kan studere et bredt spekter av markeder på Trendene på verdenssiden, som oppdateres daglig med diagrammer og analyser. Jeg finner RightEdge å være en av de aller beste plattformene. Det faktum at det er skittent, det gjør ikke det heller, men det er ikke min viktigste grunn. Vi bruker noen av de større investeringsbankens førsteklasses meglerplattformer. Jeg har prøvd de vanlige mistenkte, GS, JPM, NE osv. Ikke en stor forskjell mellom dem, selv om jeg ikke var fornøyd med de to sveitsiske investeringsbankene. Valget av megler avhenger veldig mye av hvem du er og hva du vil gjøre. Åpenbart, hold deg borte fra alle tusenvis av con artists som introduserer meglerforretninger. Det er mange av dem rettet mot sluttbrukermarkedet, spesielt i FX-rommet. Bruk en ekte megler, med en faktisk banktillatelse i et klarert land. I det mer tilgjengelige segmentet, liker jeg Saxo Switzerland. Andrew, Boken diskuterer ikke skalering ut fordi y ou sa at du ser det som en egen strategi Har du skrevet hvor som helst om kjernestrategien med å skalere ut eller øke risikofaktoren på å vinne posisjoner eller øke posisjonens størrelse mens du opprettholder risikofaktoren Takk, Clay. Først av alt, takk Jeg er veldig imponert over materialene på nettstedet ditt, jeg planlegger å kjøpe boka, og jeg er veldig takknemlig for informasjonen du delte. Jeg søker etter et mekanisk sluttdatasystem som jeg kunne følge med selvtillit og disiplin Jeg har noen år med skjønnsmessig handelserfaring, men ingen konsekvent fortjeneste. Jeg testet systemet du beskriver her, med Amibroker. Markets Jeg brukte kobber, gull, mais, naturgass, olje, ris, soyabønne, hvete, AUDUSD, EURUSD, GBPUSD, NZDUSD, USDCAD, USDJPY, S P500, TNOTES10, Bund. I testet den fra januar 2000 til juli 2015, med dagens historiske data for alle markedene som er nevnt ovenfor. Jeg vil gjerne presentere resultatene av min forskning og jeg håper du vil være villig til å svare på mine tre q uestions. In short, ditt system tjente penger. Men basert på optimalisering, virker det bedre parametere for valgene mine markeder var EMA 150 og EMA 350, og oppføring på 120 dager høy eller lav i stedet for 50, 150 og 50 henholdsvis 3 ATR Fortsatt best. Min bedre parametere økte ikke fortjenesten, men de kuttet nedtrapingen med halvparten.1 Selv med mine forbedringer er CAR MDD for min backtest 0 50 Sammensatt årlig retur 8, Max Drawdown 16 Dette er med posisjonsstørrelse basert på volatiliy , målrisiko 2k per handel på en 100k-konto Jeg anslått en ganske konservativ spredning og kommisjoner. Er dette bra nok Ser det ut som et akseptabelt resultat for deg Hva var CAR MDD-måling for dette systemet i backtest eller med systemer du faktisk handler, hvis jeg kan spørre.2 Egenkapitalkurven hadde en nesten 5 års lang nedtellingstid, fra 2009 til 2014 Jeg vet at dette ikke var den beste tiden for et trend-system, men jeg forventer at det vil være veldig vanskelig å holde fast ved dette systemet bør en ny drawdown som dette skje. Do du tror denne 5 års nedtellingen er i det hele tatt akseptabel. Her er lenken til min backtesting-rapport med egenkapitalkurve-skjermbilder. Se etter EQUITY CURVE-diagrammer.3 Skal jeg bytte alle markeder ved hjelp av vanlige regler. Jeg forstår at jeg ikke bør bøye EMAs og kanal og ATR for hvert marked jeg vet, men kanskje det er gyldig å ha separate regler for aksjeindekser og priser og skille for varer og forex. Dette systemet, per min backtestst, miste penger på SP, TNOTE, DAX og Bunds. So jeg utelukket disse markedene fra portefølje For å tjene penger på SP trenger den kortere EMA og bredere stopp, som 7 ATR, men da gjør det mindre penger i varer og forex. Shall jeg handler det på varer og forex med mine paramatere og hopp over SP, DAX, TNOTE og BUNDs. Or skal jeg fortsette å søke etter et system som tjener penger på ALLE markeder. Gjorde det tjene penger på ALLE markeder i backtesten. Jeg er glad for å høre tilbake fra deg. Takk mye på forhånd. PS Jeg aktiverte kommentarer på fil jeg delte abouve, så du kan com ment det når du vurderer det, takk. Trykk for lang forsinkelse. Jeg har egentlig ikke tid til å gjøre en riktig evaluering av modellen din. Husk at modellen jeg beskriver er en demomodell som brukes til å omtrentliggjøre hva CTA-bransjen har vært gjør de siste tiårene Det er ikke ment som en anbefalt supermodell av noe slag. Det er ganske enkelt å forbedre det, men jeg ønsket å holde det enkelt og midt i veien for å få et poeng. bare angre gjør ikke modellen i boken enda enklere Hvis jeg hadde brukt den gode gamle 12-måneders momentmodellen, ville det kanskje vært tydeligere. En femårig drawdown er ikke akseptabelt, men det kan fortsatt skje. Du vant t være i stand til å holde klienter hvis du har brukt fem år under vann Det kan absolutt drepe virksomheten din, men det er nesten umulig å lage en modell som garanterer at det aldri kommer til å skje. Jeg vil anbefale handel med alle markeder med de samme reglene. Det forhindrer selvsagt ikke deg fra å lage regler som tilpasser seg siktstruktur, volatil ity, trends osv. Å lage regler som sier at Trade disse parameterne for mais er en dårlig ide Å gjøre regler som tilpasser seg markedsegenskaper, kan være fornuftige. Du vil aldri tjene penger på alle markeder. Men du trenger ikke å noe marked eller posisjon er irrelevant Det eneste som betyr noe er sluttresultatet Siden du ikke vet hvilke markeder som skal utføres og som ikke vil, må du handle dem alle. Hopp som hjelper. Hei Andreas, kjøpte og les begge bøkene dine, gode ting jeg Jeg begynner å tro at jeg har misforstått noe. Når du skriver ønsket daglig innvirkning på 20 basispoeng, sier du risikoen 0,2 av egenkapitalen per aksje på 0,6 0,6 per posisjon for 3-trinns stopp. Det er det jeg trodde langt, men jeg begynner å tenke det ikke saken Også når vi snakker om risiko per stilling, tror du det skal være basert på bare kontanterbeløpet i kontoen. Jeg finner at jeg ofte har ganske stor åpen fortjeneste mens de små tapene Spis bort på kontanter, og la meg være vitt h mindre og mindre stillestørrelser Hilsen Bengt. Risk har ingenting å gjøre med stoppavstand Det er en misforståelse som vanligvis foregår i handelsbøker skrevet av folk som egentlig ikke forstår økonomi. De 20 basispoengene er gjennomsnittlig daglig porteføljeattribusjon. Hvis det aktuelle instrumentet opprettholder Den nåværende volatiliteten, som er en stor antagelse, vil da i gjennomsnitt ha en effekt på den totale porteføljen på 0 2 hver dag opp eller ned. Risk må absolutt måles på porteføljenivå Mengden tilgjengelige kontanter er irrelevant for slike beregninger.

No comments:

Post a Comment